nadia yang comel

Pada suatu hari yang menceriakan.....
Aku sedang membaca surat khabar harian metro...
Tentang kisah pembuangan bayi...

Tiba-tiba nadia atau lebih mesra dipanggil baby datang menghampiriku...

Alkisah....bermula satu cerita....

nadia: kakak,nak baca jugak surat khabar...
aku: baby mana pandai baca ..
nadia: nak tengok ..cian kat baby tu kena buang..nangis dia
aku: aah,kasihan...kecik lagi...nak nangis rasa
nadia: kakak nak nangis ke???
aku: nadia tak sedih ke??
nadia: sedih....nak nangis rasa


Setelah habis berita ku baca...

nadia: cian kat baby tu kan kakak...
aku: ye, sayang...
nadia: 2 ekor ke baby kena buang??
aku:???sapa ajar panggil ekor??
nadia: habis tu sekor ke kakak??
aku: nadia,manusia orang tak panggil ekor la...orang panggil orang...2 orang
nadia: 2 orang....
aku: jangan panggil sekor lagi tau....seorang
nadia: ye...seorang....
aku: panggil ape???
nadia : seorang..


p/s: nadia baru berumur 4 tahun..rajin...suke belajar dan cepat belajar... www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails