assalamualaikum....

Terlebih dahulu ct nak ucapkan selamat tahun baru kepada semua kawan2 dan sesiapa yang mengenali ct...semoga kehadiran tahun baru ini memberi sinar baru dalam kita menambahkan pahala dan mengurangkan dosa2 kita...



Seperti tahun2 yg sebelumnya tahun nie nak jadi lebih baik dari tahun sebelumnya, jadi anak yg solehah,kawan yang baik,kakak yang baik,adik yang baik dan semua yang baik la...semoga Tuhan permudahkan segala urusan...



Tahun 2010 maknanya umur dah bertambah, sedar tak sedar dah 22 tahun dah...maknanya jugak umur dah bertambah,masa untuk beribadat dan membuat kebaikan dah makin berkurang la kan...mungkin bila2 masa je kita akan pergi menyahut seruan Ilahi....bersediakah????susah nak menjawabnya......



Tahun nie dah tak nak bermasam2 muka lagi dengan orang yang suke cari psal...kalau diorang tak nak pedulikan sal ct,biarlah...kalau diorang nak sakitkan hati nie,biarlah....yang penting diorang happy....malas dah nak amik kisah benda2 macam nie....banyak lagi benda yang perlu dibuat....lagipun ct percaya kalu kita dipihak yang betul,lama2 orang tu akan sedar jugak dan kembali pada kita jugak....



Harap2 tahun nie memberi seribu satu kebahagiaan pada keluarga ct, kawan2 ct, saudara2 seislam ct, dan juga pada ct,.....marilah kita perbanyakkan pahala kita dengan membuat amal ibadah,membuat kebaikan dan mengurangkan dosa kita yang kita sedar mahupun yang kita tak sedar ....dan semoga rahmat Allah sentiasa bersama kita semua....Amin www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails