assalamualaikum....

Terlalu pantas masa berlalu,dah habis sebulan waktu untuk bercuti...dan sekarang ct kembali ke medan perjuangan ct...Ukm...hehehe Bermulanya semester baru...ada je azam baru tapi azam lama tetap diteruskan jugak,nak tingkatkan lagi pointer, tak nak main-main lagi waktu belajar dan macam-macam lagi la.... Semester nie tak ada la homesick sangat..tak macam sem lepas homesick sampai asyik nak makan je,tak boleh nak belajar...tapi sekarang dah kurang sikit mungkin sebab umur dah makin bertambah jadi diri pun makin matang la kot....( rasa2 tak la matang sangat...perangai masih kalah adik bongsu lagi)...tapi kan rindu jgak kat seseorang kat kampung...(jangan fikir bukan2 tau....orang rindu kat mak la)....mak cakap hari tu mak teringin sangat nak hantar ct balik ukm tapi banyak pulak halangan...sapa nak bagi makan kucing kat umah,sapa nak uruskan makan minum abang long...dan yang paling mak risau sapa nakjaga umah....( macam la umah tu lari...sayang betul mak kat umah tu)....tapi tak pe la sekurang-kurangnya dapat jugak mak pergi hantar sampai umah akak hari tu...sambil2 lepaskan rindu kat cucu kesayangan....(anak buah ct la) Bercakap pasal anak buah nie...rindu pulak kat Nik Mohd Aidil Ridhuan...( sapa yer????ni la anak buah ct )....comel btul...tiba2 plak rasa homesick lagi...ish3
Dah la, tak nak cakap lagi, nantikan tak pasal2 homesick...habis makanan kat kafe hehehe
www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails