Assalamualaikum....



Thread ini dibuat khas untuk Adik Ammar yang kini sedang sakit.
Maklumat lanjut mengenai Ammar ada disini > http://mylife-asz.blogspot.com



Kami mendapati bahawa Adik Ammar mengalami masalah jantung yang memerlukan rawatan lanjut pada tarikh 22 / 2 / 2010. Tetapi, kos untuk rawatan tersebut terlalu tinggi untuk dicari oleh keluarganya. Kos rawatannya ialah RM12,000.


Mungkin anda tidak mampu menyumbang RM12000. Tetapi jika 600 orang menyumbang RM20, maka RM12000 bukanlah mustahil untuk kita kumpulkan. Lagi banyak anda sumbangkan, lagi cepat kita dapat kumpulkan RM12000 untuk Adik Ammar.


Kami yakin ada ramai diluar sana boleh membantu Adik Ammar.
Sumbangan anda boleh dibuat ke akaun Ibunya berikut:


Azmaniza Mohamad Kamal
514093114912 (Maybank)



keikhlasan sumbangan anda pasti akan mendapat balasan yang baik. RM20 bukanlah duit yang besar untuk kita simpan selama-lamanya, Kebajikan yang dilakukan kitalah yang akan menjadi bekalan kita di akhirat nanti. Buktikan kita Blogger yang saling mengambil berat antara kita.



Korang promote la kat kawan-kawan yang tak tahu..Gunakan segala medium yang termampu..Melalui Blog atau..Update status pada Facebook,Friendster,Myspace,Ta gged,Hi-5,Flickr,Flixter dan lain-lain even create forum post kat mana-mana yang boleh…Setiap usaha mampu menolong ADIK AMMAR..I’m begging you..Help him.. www.tips-fb.com
0 Responses
Related Posts with Thumbnails